Technika

PEUGEOT 208 R2

MOTOR
Typ

kapalinou chlazený zážehový čtyřválec EP6C, DOHC 16V uložený vpředu napříč (speciální písty, ojnice, vačkové hřídele)

Objem válců 1598 cm3
Vrtání x zdvih 77 mm x 85.5 mm
Maximální výkon 190 hp při 7800 ot/min
Maximální kroutící moment 190 Nm při 6300 ot/min
Objem palivové nádrže 60 l
Elektronika Magneti - Marelli

PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ
Převodovka pohon předních kol,
5-ti stupňová sekvenční SADEV, se 3 variantami stálého převodu
Diferenciál mechanický
Spojka hydraulicky ovládaná jednokotoučová keramická ALCON (184 mm)

BRZDY/ŘÍZENÍ
Přední plovoucí 4-pístkové třmeny ALCON, větrané kotouče
asfalt - 310 mm x 30 mm (průměr x tloušťka)
šotolina - 285 mm x 26 mm (průměr x tloušťka) 
Zadní 290 mm x 8 mm (průměr x tloušťka)
2-pístkové třmeny 
Ruční brzda hydraulická
Posilovač řízení hydraulický

ZAVĚŠENÍ
Přední

MacPherson + spodní příčná ramena s unibaly,
stabilizátor se 3 variantami tuhosti s kluznými ložisky,
variabilní geometrie zavěšení

Zadní tuhá náprava typu H uzpůsobená uložení stabilizátoru se 3 variantami tuhosti

KAROSERIE
Struktura

samonosná ocelová s víceprvkovým ochranným rámem dle FIA,
ocelový kryt spodku vozu (lyžina)

Hmotnost

minimální dle FIA 1300 kg (1180 kg s posádkou)


ROZMĚRY
Délka/šířka 3962 mm/1739 mm
Rozvor 2538 mm
Rozchod 1475 mm/1470 mm (vpředu/vzadu)

KOLA
Ráfky/pneu asfalt - 6.5 x 16/Pirelli 200 x 60 R16
  šotolina - 6 x 15/Pirelli 195 x 65 R15

VYBAVENÍ POSÁDKY
  OMP, STILO, SPARCO